Jullie zijn al met meer dan 300 die de stap hebben gezet!

Al 308 crowdfundingcampagnes werden tot nu toe op Hello crowd! gelanceerd. Ze waren voor meer dan 66% succesvol en haalden meer dan €1.300.000 aan financiering op! Dit bewijst nog maar eens hoe sterk creativiteit en onbaatzuchtigheid scoren als ze goed worden omkaderd.

Een goed geoliede projectmachine 

Sinds Hello crowd! werd gelanceerd, haalden 197 crowdfundingcampagnes hun financieringsdoelstelling. Sommige projecten overschreden die zelfs ruimschoots en haalden twee of zelfs drie keer zoveel op! In heel uiteenlopende sectoren. Treffende voorbeelden zijn het geïllustreerde kinderboek van Gert-Jan en Lise, Kapitein Waterbaard (met een financiering van 250%) en de sportieve uitdaging van het ondernemersteam Over the Top, dat geld bijeenbracht om het Kanaal over te steken in een kajak ten voordele van de Ocean Cleanup Foundation en het Maison des Gais Lurons (246%). Of kijk naar het centrum Les Glaieuls, dat dankzij de campagne Glaieuls on the Beach kansarme kinderen op vakantie kan laten gaan (hun campagne werd voor 225% gefinancierd). Opvallende successen waren het dubbelalbum "In Between" van pianist Steven Vrancken (321% aan financiering) en vooral het Brusselse sportproject van de twee ex-zwemkampioenen Pierre-Yves Romanini en Corentin Poels, CrossfitDansaert, dat voor 337% werd gefinancierd. Corentin bracht enkele weken geleden gedetailleerd verslag uit over deze campagne met recordfinanciering. 

Een vrijgevige community

Met de steun van talrijke funders werd op twee jaar meer dan €1.300.000 opgehaald. Momenteel zijn ze al met bijna 18.000 om van projecten succesvolle realisaties te maken. De bijdragen schommelen tussen €5 en enkele duizenden euro's, met een gemiddelde van €74 per bijdrage. Dankzij de funders konden jonge ondernemers hun project lanceren, overtroffen sportlui zichzelf, bereikten boeken, cd's en films hun publiek, kregen verenigingen steun voor hun activiteiten… Veel mensen zijn bereid een project te steunen dat de moeite waard is. En dat biedt mooie financieringskansen aan al wie een project wil indienen.

Alles te winnen, niets te verliezen

Op Hello crowd! hoeft de initiatiefnemer niets te betalen voor het opzetten van zijn campagne, noch voor het persoonlijke advies en de steun van de coaches. Pas als een project zijn financieringsdoelstelling haalt, houdt Hello crowd! een commissie van 8,07% in (inclusief btw en transactiekosten). Wordt de doelstelling niet gehaald? Dan zijn er geen kosten!


Wie niet waagt, niet wint! Alleen wie in zijn droom gelooft, boekt succes. Dus waarom zou ook jouw droom niet uitkomen? De experts van Hello crowd! staan klaar met tips en adviezen om jouw project te begeleiden. Zet de stap en dien je project in. Je hebt niets te verliezen!

Dien je project in

*Resultaten op 07/02/2018

Vragen over dit project?

Vind het aantwoord op het Help & Support forum.

Go!